SDCC kunngjøring – Dynamite Entertainment og Twentieth Century Fox Consumer Products kunngjør kommende Bob’s Burgers Comic Book Series

Dette innlegget er arkivert under:

Hjemmeside høydepunkter,
pressemelding

Bobs burgere

17. juli 2013 er Mt. Laurel, NJ: Dynamite Entertainment er stolt av å kunngjøre et partnerskap med Twentieth Century Fox Consumer Products for å utvikle tegneserieserieinnhold basert på den populære tegneserieserien, Bob’s Burgers. Bobs burgere har en animert komedie, med nye episoder som debuterte søndagskvelder i september på Fox, har en unik visuell stil i tillegg til en engasjerende, familievakt dynamikk som utvilsomt vil oversette til en premium og vellykket tegneserieserie.

Bob’s Burgers følger oppturene og nedturene til Bob, som driver Bob’s Burgers -restauranten ved hjelp av partneren hans og deres tre barn. Bob har store ideer om burgere, men familien kommer til kort for service og raffinement. Showet debuterte i 2011. Tallrike kritikere har applaudert seriens offbeat -sans for humor. Showet ble nylig nominert til en Emmy Award for Outstanding Animated Program, og var også en Critics ‘Choice Television -nominert for beste animerte serier.

Bobs burgere

“Vi kunne ikke være mer glade for å legge Bobs burgere til vår tegneseries linje,” sier Nick Barrucci, administrerende direktør og utgiver av tegneserien og grafisk romanforlag Dynamite. “Det er stilig og morsomt, et følelsesmessig konsept som kan være både hjertevarmende og rampete samtidig. Da vi fortalte teamet vårt at vi nærmet oss Fox for lisensen, tente alle på muligheten. Vi ser frem til å samarbeide med våre partnere på Fox for å legge ut et fantastisk produkt som vil appellere til lesere i alle aldre. ”

For kunst og mer informasjon, besøk :.